Det spökar

herregud, jag vet inte vilket fack jag ska sätta in vädret i idag!!! Blåst, sol, regn, hagel, storm, hmmm... vad händer...
Det låter som att det spökar här hemma, men som tur e så har man ju mer förnuft än så och vet att det är vinden =)

Idag har varit en ganska vanligt tråkig dag... hade 6 behandlingar idag, sen bar det ner till firman, ligger efter med mina fakturer, så nu är jag ifatt igen och det kan börja rulla in pengar till mig. skönt.

igår blev en mysig kväll... johanna kom hit och fick en behandling och sen gick vi ner till millenium och drack några glas vin och lyssnade på bra musik och pratade om allt möjligt, mysigt hade vi.. sen gick jag över till puben, knöpackat med folk, kom knappt innanför dörren... championsleague-final... jaja... inte särskilt intresserad... men pojkarna var ju där, så jag stannade en stund, och sen cyklade jag och älsk hem..

ikväll blir det middag med älsk och en tidig kväll, hoppas jag... måste se till att vila ut till på lördag... jag ska vara sååå fit for fight...Laddad alltså.


älsk har ordnat biljetter till skånemässan så vi ska in om och kolla läget på lördag.. ska bli skoj med lite kvalitetstid med honom.. haha..


Förresten, jag tröttnade på grönt på bloggen, egentligen är grönt MIN färg... älskar grönt.. min favvo... men lite variation får vi ha så nu blidde det lila...


  Me and my sis



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0