Grym-kväll

Igår-kväll var en grym-kväll... tack Martin för en riktigt rolig fest.
Massa glada människor med en massa glada färger och massor av dans.

Jag låter bilderna tala:

  
Mitt Hår

 
Färdig!! Jag och syster.

 
Syster & Mamma

 
30 åringen och Jenny

 
Spritbordet för kvällen

 
Mormor och kusin Jimmy

 
Jenny och syster

Ja vill ni ha fler bilder så ska jag säga till syster att skicka dom till mig. Hon tog nämligen lite fler.


TACK  ALLIHOP FÖR EN GRYMT ROLIG KVÄLL

Imorse mådde man som man förtjänade. fy tusan...
Det fick blev cykel i 25 minuter till jobbet, pga en hel del poliskontroller på vägen och jag hade verkligen åkt om jag kört, så det blidde biken.
Nu är jag hemma igen, och sååå skönt... är riktigt trött. Men ska hoppas in i duschen nu för vi ska iväg till Malmö på middag hos faster. Alla Mammor ska ju firas idag!!

GRATTIS PÅ MORS-DAG ALLA MAMMOR SOM LÄSER MIN BLOGG



Haha, kom förresten på nu att i natt när vi kom hem vid 02.30 så satte jag igång datorn och tog med den in i sängen för att jag skulle skriva ett snabbt inlägg.... haha jag somnade med den i knäet och vaknar av ett "bang" mitt i natten då datorn ramlat i golvet...jag var nog ganska trött... hihi... det blidde inget inlägg iallafall.. =)

Nu har jag nog lite bråttom, ska köra snart.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuud va snygga vi var!!

2009-05-31 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0