Mina läsare

jag har som ni märkt inte skrivit på två dagar... illa... men det har varit en fullspäckad helg.
så här kommer en snabb uppdatering.

Kvällen hos Joise och Alex, var riktigt trevlig, med mycket god mat och massa skratt  och spel.. tog taxi hem strax efter 01.00.
Jobbade hela lördagden från 11.30 till 17.00.... 18.00 kom girlsen, så det var super-turbo fart här hemma den timmen.. haha, men jag hann... FAKTISKT... städa, duka, skära upp alla grönsaker (tacos) steka köttfärsåsen, byta kläder. sminka mig, göra huset mysigt, tända alla ljus, sätta på mys musik.... PLING PLING 18.00....Jag tyckte jag var riktigt snabb...
Vi hade en väldigt trevlig kväll och eurovision såg vi ju.. så klart... och enligt mig, vann helt klart rätt låt. =)
Tjejerna begav sog vid 01.00 tiden, och 08.00 ringde klockan i morse.
Pappa och snickaren skulle komma 09.00 för att byta ut vår bänkskiva, vasken, blandaren i köket... dte gick snabbt.. på mindre en 1 timme och 30 minuter så hade vi ett nytt kök. Det blev sådan skillnad, och både jag och älsk är supernöjda. FIIINT.
10.30 kom Millan med hennes karl, Millan skulle får knådning, så det gjorde vi och sen började jag jobba 11.30 och sluteda 20.00, så jag har typ precis kommit hem efter en rolig jobbdag,
Jag har tagit en varm dusch och myser nu i soffan, det är det bästa som finns efter en lång dag med jobb och fokus. Och det är ju inte så att man jobbar med ett stillasittande jobb precis nej nej, här sitter man inte ner 20 minuter på 8 timmar... hehe.... Jag gillar det iallafall.
Älsk är och firar hans halvbror på Assatorps GK. och syster är hemma på besök från götet och kommer om en stund, hon ska sova här.

Lite bilder från helgen kommer här:


Lille charmknutten


Alex och Josie


Melodifestivalen och Fruktsallad


Nu ringde älsk och är på väg hem, MYS.

Nu ska jag fira söndagskväll.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0