avslöjandet

jag har inte på jätte mycket roligt att berätta.. Jag par verkligen haft en lugn och skön ledig dag! Jag följde med josie och ville till trelleborg.. Allt gick som det skulle, vi köpte med oss en riktigt äcklig sallad! Fy vad den inte smakade bra..
Ska in till mamma och pappa och äta fredagsmiddag, sen ska jag och josie och ville mysa hela kvällen!

Se upp..... Nu kommer jag att avslöja mitt nya jobberbjudande!! Eller ska jag hålla er en dag till...
Haha, nä jag ska vara smäll idag, Jag ska bli formtoppens nya massör!!! Oh yes det är så sant så... Och jag är så glad, för detta innebär så mkt förändring i mitt liv... Jag kommer att vara ledig betydligt mer och samtidigt tjäna det dubbla, än vad jag har gjort när jag jobbat 7 dagar i veckan! Jag är så glad.... Jag ska äntligen få börja ta vara på helger och kvällar som jag kan spendera med alla mina nära och kära!!

Ett nytt liv börjar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MASSA GRATTIS SYRRAN, GU VAD ROLIGT FÖR DIG!!!!!!!!!

2009-09-12 @ 11:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0