Cocktail-party

Sitter här i min soffa, med lite smått huvudvärk från gårdagen.
 

Milla har fyllt 24 och det firades hemma hos henne med cocktail-party och 9 tjejer!!
Starksprit är inte min stora grej, men det blev riktigt goda cocktails, och många blev det, det känns idag!!
Jag är en vin-drickare egentligen, när jag festar till det, då har jag koll, jag vet var min gräns går m.m. men när det kommer till sprit, så har jag noll koll, hur mycket som är för mycket! Men det blev precis lagom igår...


Vi spelade en massa spel, blandade nya roliga drinkar, en underbar kväll hos millan, sen gick vi vidare, till båten!
Inget höjdar-ställe det där... säkert roligt om man går ut för att INTE dansa, men jag går ut för att dansa, och bra musik var där inte.....jag skiter i vad där e för folk...JAG VILL HA BRA MUSIK ATT DANSA TILL.
Så när alla andra ville hem, så gick jag och Linda till Etage....och fy tusan vad vi gjorde rätt i det... så jäkla kul vi hade..dansade konstant i 3 timmar, pratade med massa folk, lärde känna nya människor, (världen är bra liten ibland)...VI HADE SKETSKOJ!!
KL. 05.00 låg jag i min säng, med ett leende på läpparna, det var längesedan jag dansade så mycket. Så roligt har jag inte haft på länge!!!
Nu ska vi göra detta till en tradition iallafall, det är bestämt....det är ETAGE som gäller för hela slanten hädanefter.
Är trött på att man MÅSTE gå dit och dit och dit bara för att rätt folk är där...VAD FAN ÄR RÄTT FOLK???

Näää, jag går ut för att dansa!!!!




Idag är jag glad att jag tog ledigt under dagen, jag skulle egentligen ha jobbat 7.30 till 16.00...jag är glad....för nu börjar jag inte försen 17.00... alltså snart, men en timmes sömn till hinner jag nog med!!

Hoppas ni hade en lika lyckad fredag som jag hade, eller att ni får det ikväll istället!!

******************************''

Puss och Tjao


Kommentarer
Postat av: Sandra

Intressant att du tagit min bild på tabletterna utan att fråga om det var okej först...

2010-01-22 @ 20:55:47
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0