fantastiskt

vi har haft en fantastisk kväll, fy tusan vad jag INTE är kapabel till att skriva... egentligen... jag får läsa om & om & om igen, för att det ska bli rättstavat...jag har fått skriva om ett par gånger...bara dessa två rader...hahahaha.... det är första gången jag bloggar berusad,,,
vet ni vad där stod om mig idag i bröllopskompendiet...

" Bloggare som utnytthar alla timmar om dygnet "

Det låter som jag är värsta fjortisen, men det är ju rätt att jag faktiskt  bloggar, men ni vet också om att det inte är så flitigt..... och att jag utnyttjar alla timmar på dygnet, innebär inte att jag festar alla timmar, utan att jag jobbar 7 dagar i veckan, 8-14 timmar om dagen....

Det blev ett helt ssjukt lyckat bröllop och vi alla har haft det sååå himla skoj. För att inte överdriva....RIKTIGT JÄVLA MEGA SKOJ.

bilder kommer i veckan... jag lovar!! Jag har haft mina privata papparattsifotografer.....

PUss NAtti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0