Hårfärg

Oj, Vad ni börjar bli många som tittar in varje dag... jag tycker det är jätteroligt...så fortsätt.
Vad vill ni veta, vill ni att jag ska skriva om något speciellt?? Tell me.

Imorgon blir det ev. mysdag hemma hos Josie och Ville innan jag ska börja jobba kl. 15.00.

JAG BEHÖVER ER HJÄLP!!
Är det någon av er som kan tipsa mig om en sajt där man kan se ALLA hårfärger som finns. Jag ska ju sitta hårmodell på en kurs på söndag, och jag vill ha en "orange" färg, vilket jag ska få, men det blir ju lättare att ha med en bild. För just nu förstår inte jag och johanna (min frisör) varandra... haha...
Så vet ni någon bra?? Jag är i stoooort behov

Oj vad jag sitter här och gäspar, det är nog dax för sängen, har ju trötts allt jobba 13 timmar idag.
Ja, jag får nog sova nu.

Ha en skön natt, så ses vi här igen i morgon.
puss


Denna bilden är den närmsta jag kan hitta, men det är inte riktigt den färgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0