Millans födelsedag och reunion..

Det är Millas födelsedag idag.. och det firade vi med att mötas upp i staden och lilla torg...några glas vin och en god eftermiddags-lunch... väääldigt mysig dag efte jobbet.
Nu har vi landat hos Milla, kaffe väntas, sen ska jag kila ner till frisören...till lilla johanna.. ny färg...igen!!! =)
Trivdes inte riktigt i den oranga färgen...det är som jag sa att för ca 5 år sedan hade den färgen varit klockren på mig, jag hade älskat den, men jag är inte rikigt där fortfarande.. Det är en jäkligt cool färg, men det är inte rikigt jag längre... Nu har jag blivit gammal... HAHA...så vi får se vilken färg det blir ikväll!!

På Fredag är det reunion, med gamla klassen från gymnasiet.. 20st blir vi.. det ska bli  RIKTIGT skoj...vissa från klassen umgås man dagligen med....pik *josie*..haha...vissa har man inte sett sen vi sprang ut från sunds 2003. Så det ska bli såååå mycket att ta igen, och om jag känner min gamla klass rätt, så blir det ingen vanlig kväll... det kommer bli en crazykväll...!!! Lollo och Carro kommer ner i helgen, det ska bli sååå skoj att se dom igen, det var ett tag sedan.. och vi ska ha massa skoj...utgång på lördag..och massa mys på söndag!!!
En kanon-helg helt enkelt..

2 veckor kvar... det har gått fruktansvärt snabbt, men nu tycks det bara gå långsammare och långsammare för varje dag som går, men det är väl för att man längtar och att det börjar närma sig.

Näää, nu är det kaffe-dags...

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0