nu sååå...

Ja, då var det dax för uppdateringen...som ni så läng väntat på.. haha.

Reunion, blev precis som jag tänkt...helt underbart att träffa alla igen, vissa har man ju inte sett sen när vi sprang ut 2003.... 6,5 år sedan. Men det kändes som det var igår... Gud som jag saknat klassen..
Resan som ni spanar på, e jag lätt med på... fy tusan vad sköj.... Berlin here we come??
Kvällen slutade på KB, vi dansade och hade jäkligt roligt..sen blev jag och Josie skethungriga och gick och köpte en kebab, och sen taxi hem vid 02.30.

Upp jättetidigt...jobba 07.30 - 16.00.... ganska död efter det, så någon timmes sömn, sen var det ju tanken att tjejligan skulle ut och roa sig igen... men icke...vi var för slitna sen gårdagen, så jag och Linda hade en mysig filmkväll, och kämde oss som människor dagen efter...underbart att vakna upp utan hangover..
I söndags blev det brunch med tjejerna i stan, gott gott, sen hem och heja på Vinc...
Syster Lotta och Filip har varit hemma, vi har umgåts och ätit gott.. alltid lika mysigt!!!


Ohhh, jag måset berätta... jag har så sjukt ont i min kropp idag... jag är så satans öm..kan knappt röra mig, och varje gång jag har försökt att byta ställning i natt så har jag vaknat och kvidit lite...
Det är Sara´s fel... haha... Fick en stenhård massage igår, och fy fan vad jag behövde det!!! nu får jag sota ett par dagar för att jag inte sköter om den.

Jag är ledig idag.. mysigt...jag hade nog inte klarat av något annat idag, jag har sååå ont.
Ska fakturera lite, sen kommer johanna ikväll, och vi ska mysa och hon ska få lite massage.

Imorgon ska jag och Josie och min söta gudson på utflykt!!! Vet inte riktigt vart än, men kanske skånes djurpark, bokskogen, ystad!! ja vi får se vad det blir...en mysdag blir det iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0