slappedag

Oj, igår var det en riktigt tröttig dag, men det tillhör ju... eller hur...
Jag vaknade ierför sig väldigt tidigt....kan tyvärr inte sova när jag har varit ute dagen innan.. men jag låg kvar i sängen hela förmiddagen och tittade på US OPEN, och filmen " män som hatar kvinnor". Fy tusan vad bra den filmen var, men vissa scener klarade jag inte av att se, eller höra, så jag körde ner huvudet i kudden ett par gånger... Men en väldigt bra film, ni måste se den om ni inte har sett den, jag tror att jag var lite sent ute med att ha sett den. Men nu har jag gjort det iallafall.

kl. 13.30 skulle jag och Josie vara på salongen....det skulle hållas kurs och vi satt modeller.... Jag har fått en väldigt intesiv färg i håret väldigt fin färg och det var den jag ville ha, men jag är inte hundra om jag trivs med den än, men jag får ge den lite tid. Man måste nog vänja sig lite. orange blev det iallafall....

Jag beställde Pizza på kvällen, träffade på Linda och Meck på pizzerian och förljde med dom hem och åt...
den pizzan satt fint... det var riktigt längesedan jag åt det... så nu dröjer det ännu ett tag till nästa gång...men gott är det.
Idag är jag ledig, jätteskönt... det behövdes efter lördagens bröllop.
När jag har fått alla bilderna från bröllopet, så ska ni få en full redogörelse från kvällen.
ska försöka fixa bilderna idag....

Nu får ni ha en fin dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0