nytt jobb

Jag har tackat JA till mitt nya jobb. Det ska bli sååå skoj, jag behöver inte jobba så många dagar i veckan, som jag den senaste tiden har gjort. Jag kan vara ledig varje helg... det är framförallt det som är viktigt för mig just nu. Att kunna unna mig saker jag vill göra, vilket jag inte har hunnit eller orkat med pga allt jobb.
Nu blir det andra prioteringar...Jobba 4 dagar i veckan, ledig 3 dagar i veckan.
I oktober börjar jag, då börjar jag leva som en normal människa... utgång, middagar, mys på helger.
Jag längtar....
När förhandlingarna är avklarade, släpper jag mer info... =)

TJAO


Kommentarer
Postat av: Tessan

GRATTIS!!

2009-09-03 @ 17:19:48
Postat av: Jennie

Grattis!!!

2009-09-03 @ 21:52:53
Postat av: Lollo

Jag blir ju nyfiken hörru!!!!!

2009-09-04 @ 08:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0