ZUMBA

Jag har varit superduktig ikväll.... vet ni varför... jo för jag har varit och tränat, trotts att jag verkligen inte alls var sugen på det...det är bra för att vara mig!! jag är ingen träningsmänniska, som älskar att träna...nä fy sjutton vad jag tycker det är tråkigt... men det är faktiskt skönt efteråt...det måste jag medge...

Jag satt innan idag och tittade på TV-Shop... (så mycket har jag gjort idag) haha... iallafall, dom visade en träningsform som heter ZUMBA!!!! Det verkade riktigt skoj, DET tror jag hade varit något för mig.... massa dans... lätt dans... men som ger "den FANTASTISKA kroppen som du drömmer om" (som dom säger) haha, det tror jag inte på, men jag tror på att det är rolig träningsform... så är det någon som vet vart man kan träna det här i Sverige... ja helst inom Malmö-Falsterbo-Trelleborgs området???
Om det inte finns, så får jag helt enkelt köpa det via tv-shop och träna hemma själv, men hur skoj e det då??

Nu väntas det middag!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0